kasia0863 | 01 VIII 2013, 21:40:00 (ponad 11 lat temu) | +4 -0 | 46# | |
1."Uratuj mnie" - Echols Jennifer 2."Cień wiatru" - Ruiz Zafón Carlos 3."Drabina czasu" - Tyler Anne 4."I pamiętaj, że cię kocham" - Leante Luis 5."Zatrute ciasteczko" - Bradley Alan 6."Eon. Powrót Lustrzanego Smoka" - Goodman Alison 7."Gildia magów" - Canavan Trudi |
||
elfijka | 01 VIII 2013, 23:03:48 (ponad 11 lat temu) | +3 -0 | 47# | |
1. Po drugie dla kasy Janet Evanovich 2. Leonardo da Vinci 1452-1519 praca zbiorowa 3. Paunisi. Nieszczęśliwy lud równin Aleksander Sudak 4. Szczyt wszystkiego Jeff Kinney 5. Detektyw Monk na patrolu Lee Goldberg 6. Przewodnik terenowy (Kroniki Spiderwick #1) Holly Black, Tony DiTerlizzi 7. Kamienne oko (Kroniki Spiderwick #2) Holly Black, Tony DiTerlizzi 8. Sekret Lucindy (Kroniki Spiderwick #3) Holly Black, Tony DiTerlizzi 9. Nagrody Darwina 1. Ewolucja w działaniu Wendy Northcutt 10. Przykra prawda Jeff Kinney 11. Biała gorączka Jeff Kinney 12. Po trzecie dla zasady Janet Evanovich 13. Zaliczyć czwórkę Janet Evanovich 14. Uwierzyłbyś, że... pajęczyna tamuje krwawienie?! To i inne cuda medycyny Richard Platt 15. Celtowie Liliana Olchowik-Adamowska 16. Uwierzyłbyś, że... Watykan jest państwem?! To i inne ciekawostki o miastach Richard Platt 17. Uwierzyłbyś, że... w 1400 roku umiejętność czytania mogła uratować życie?! To i inne zalety nauki Richard Platt |
||
millenka9610 | 04 VIII 2013, 13:53:48 (ponad 11 lat temu) | +3 -0 | 48# | |
1. Skrzywdzona Sandra Glover 2. Błękitna magia S. C. Ransom 3. Finale Becca Fitzpatrick 4. Mroczny sekret Libba Bray 5. Dziewczynka z parku Barbara Kosmowska, Emilia Dziubak 6. Top modelka 2: Nie chcę być dziewczyną z wybiegu Meg Cabot 7. Cień nocy: Blask Nocy Andrea Cremer 8. Czekam na Ciebie Véronique Olmi 9. Pretty Little Liars. Zepsute Sara Shepard 10. Pretty Little Liars. Zabójcze Sara Shepard |
||
marionette | 04 VIII 2013, 14:16:49 (ponad 11 lat temu) | +4 -0 | 49# | |
1. "Nie odchodź, Julio" Ewa Barańska 2. "Mroczny sekret" Libba Bray 3. "Zbuntowane anioły" Libba Bray 4. "Pragnienie" Carrie Jones 5. "Scarlett" Barbara Balardi 6. "Kim jesteś, Sky?" Joss Stirling 7. "Szkoła LaOry" Agnieszka Grzelak 8. "Delirium" Lauren Oliver 9. "Pandemonium" Lauren Oliver 10. "Requiem" Lauren Oliver |
||
Sanai | 04 XII 2014, 16:50:44 (ponad 9 lat temu) | +2 -0 | 50# | |
W tym miesiącu... Hmm... Powiedzmy, że napiszę książki z listopada, bo grudzień dopiero się zaczął. 1. "Nawałnica mieczy: Stal i śnieg" - George R. R. Martin 2. "Nawałnica mieczy: Krew i złoto" - George R. R. Martin 3. "Dary Anioła: Miasto Niebiańskiego Ognia" - Cassandra Clare 4. "Rogi" - Joe Hill |
||
Talia11 | 04 XII 2014, 18:17:51 (ponad 9 lat temu) | +2 -0 | 51# | |
w grudniu to tylko "Podwodny Świat: osada" i "Wszystko co wiem o miłości" | ||
Sanai | 05 I 2015, 21:46:39 (ponad 9 lat temu) | +1 -0 | 52# | |
W grudniu: 1. "Wojna o Ferrin" - Katarzyna Michalak 2. "Rycerz Siedmiu Królestw" - George R. R. Martin 3. "Ziemiomorze" (cały cykl w jednej książce) - Ursula K. Le Guin |
||
darklife91 | 05 I 2015, 22:15:23 (ponad 9 lat temu) | +1 -0 | 53# | |
Cała saga kryminalna Camilli Lackberg: 1. Księżniczka z lodu 2. Kaznodzieja 3. Kamieniarz 4. Ofiara losu 5. Niemiecki bękart 6. Syrenka 7. Latarnik |
||
Clarisse | 06 I 2015, 08:20:24 (ponad 9 lat temu) | +2 -0 | 54# | |
W grudniu: 1. "Złodziejka książek" - Markus Zusak 2. "Błękitnokrwiści" - Melissa de la Cruz 3. "Krzyżacy" - Henryk Sienkiewicz 4. "Finale" - Becca Fitzpatrick 5. "Odmieniec" - Philippa Gregory 6. "Krucjata" - Philippa Gregory 7. "Miasto Niebiańskiego Ognia - Cassandra Clare 8. "Skarb" - Kathy i Brendan Reichs |
||
Sanai | 14 I 2015, 14:37:18 (ponad 9 lat temu) | +1 -0 | 55# | |
W styczniu: 1. "Świat Lodu i Ognia. Nieznana historia Westeros oraz Gry o Tron" - George R. R. Martin, Elio M. Garcia Jr., Linda Antonsson 2. "Wampir Armand" - Anne Rice 3. "Do szaleństwa" - Cherrie Lynn 4. "Do utraty tchu" - Cherrie Lynn |
||
Sanai | 29 I 2015, 19:29:22 (ponad 9 lat temu) | +1 -0 | 56# | |
... ciąg dalszy styczniowej listy: 5. "Czerwone Kapturki Numer 1, Numer 2, Numer 3" - John Katzenbach 6. "Pan Lodowego Ogrodu, tom 1" - Jarosław Grzędowicz 7. "Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera" - George R. R. Martin ... i tym razem to naprawdę koniec, jeśli chodzi o ten miesiąc (wypowiedź modyfikowana: 29 I 2015, 19:30:11) |
||
emsi18 | 30 I 2015, 21:09:34 (ponad 9 lat temu) | +1 -0 | 57# | |
1. Rok 1984 G. Orwell 2. Ziarno prawdy Z. Miłoszewski 3. Czarne mleko E. Safak |
||
Sanai | 12 II 2015, 14:41:40 (ponad 9 lat temu) | +1 -0 | 58# | |
Luty: 1. "Piąta czarownica" - Graham Masterton 2. "Dzienniki" - Kurt Cobain 3. "Grim. Pieczęć Ognia" - Gesa Schwartz (prezent urodzinowy) 4. "Grim. Dziedzictwo Światła" - Gesa Schwartz 5. "Pani Ferrinu" - Katarzyna Michalak 6. "Niebezpieczne Istoty" - Kami Garcia, Margaret Stohl (prezent urodzinowy) |
||
Clarisse | 13 II 2015, 10:24:51 (ponad 9 lat temu) | +1 -0 | 59# | |
Styczeń: 1. "Klątwa tygrysa: Wyprawa" - Colleen Houck 2. "Trylogia Zdrajcy: Łotr" - Trudi Canavan" 3. "Dotyk Ciemności: Polowanie" - Amy Meredith 4. "Dotyk Ciemności: Gorączka" - Amy Meredith 5. "Zabójczyni: Czerwona Pustynia" - Sarah J. Maas Wyjątkowo słabo... |
||
Sanai | 15 II 2015, 16:25:30 (ponad 9 lat temu) | +0 -0 | 60# | |
Do lutowej listy dołączam numer 7 - "Merrick" Anne Rice | ||